Podsumowanie listopada







Hej, hej!
Kolejny miesiąc już za nami i wiem, że tak jak ja nie możecie wyjść z podziwu jak ten czas szybko leci J Nie przedłużając zacznę już omawiać co w tym miesiącu udało mi się przeczytać, nie jest to dużo ale liczba stron, która pojawia się po podsumowaniu jest satysfakcjonująca więc jak najbardziej zaliczam ten miesiąc do udanych!

1.       Na początku listopada przeczytałam Greya czyli czwartą, a w sumie może i pierwszą część, pisaną z perspektywy Christiana, książkę E.L James. Im dalej, tym szybciej się ją czyta. Trudno się od niej oderwać. Pomimo tego, że Grey odkrywa przed nami już wszelkie tajemnice i aura jego tajemniczości znika, przynajmniej wiemy co siedzi w jego głowie. To jak odbierzecie tę książkę zależy już tylko od Was.

2.      Dalej poleciałam z kolejną gruba książka od której nie sposób się oderwać, naprawdę. Nie zaczynajcie czytać  tych książek przed sprawdzianami, kartkówkami czy w okresie w którym wiecie, że nie będziecie mieli czasu na poświecenie kilku godzin dla książki. Jej recenzje znajdziecie  TUTAJ. Zapraszam J

3.       Książka już ostatnia, której niestety nie udało mi się dokończyć i przeczytałam ją  tylko w połowie to Starter. Mam nadzieje skończyć ją w grudniu. Jestem na siebie zła, że świat w niej przedstawiony nie wciągnął mnie na tyle bym mogła powiedzieć, że książka jest dobra. Prawda jest taka, że muszę zmuszać się do jej czytania i najczęściej czytam ją w autobusie- w drodze do szkoły. Oczekujcie recenzji bo na pewno się pojawi.

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Starter czeka na swoją kolej, After czytałam i uwielbiam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj właśnie skończyłam 2 część After i ciągnie mnie żeby sięgnąć po 3 ale mam taki nawał nauki, że chcąc nie chcąc muszę się powstrzymać :)

      Usuń

need-read.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka