Podsumowanie grudnia





Ostatni miesiąc minionego już roku był dla mnie naprawdę owocny J Udało mi się przeczytać w grudniu kilka naprawdę ciekawych dla mnie pozycji.  Z ogólnego wyniku jestem bardzo zadowolona. Nie przeczę, że w głównej mierze jest to zasługa przerwy świątecznej i dwóch cegiełek, które zadziwiająco szybko się czyta. Zapraszam!

1.Jedną z tych cegiełek przeczytałam, a raczej pochłonęłam, na samym początku grudnia. After- już nie wiem kim bez ciebie jestem to kolejna część (druga) z cyklu o porywczym związku Tessy i Hardina. Recenzja wkrótce

2.Następnie dokończyłam książkę Starter, którą czytałam na przełomie dwóch miesięcy, wreszcie się zmusiłam i pomimo tego, że książka nie zachwyciła mnie, dostrzegłam w niej wiele pozytywnych stron. Oczekujcie recenzji bo również się pojawi.

3.Moja miłość sprzed ponad 1,5 roku, czyli Szeptem- to moja pierwsza książka, którą przeczytałam po raz drugi J co prawda nie byłam tak zachwycona tą książka tak samo jak poprzednio ale miło było wejść ponownie do świata upadłych aniołów.
4.Grudzień zakończyłam w sumie tak jak go rozpoczęłam, czyli z kolejną częścią After- Ocal mnie. To chyba moja najgrubsza książka w tym roku.. Nie, nie w tym roku! W ogóle J Jestem wstrząśnięta zakończeniem, mimo że książka mogłaby skończyć się o wiele wcześniej, bo chwilami była o niczym- pochłonęła mnie jak dwie poprzednie.

A co Wam udało się przeczytać w minionym miesiącu?

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

need-read.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka