Najlepsze serie/książki 2015



Dziś trochę podsumuję czytelniczo mój 2015 rok pokazując Wam jakie 10 serii/książek najbardziej spodobało mi się w ostatnich dwunastu miesiącach. Od razu zaznaczam, że to nie jest żaden ranking, książki opisane są losowo :)

1.Chyba nie byłabym sobą gdyby na tej liście nie znalazła się moja ulubiona autorka i jej pierwsza (jak dotąd najlepsza) książka jaką przeczytałam. Hopeless to książka niesamowita- pełna emocji, poruszająca trudne tematy, to książka przede wszystkim o sile miłości do drugiej osoby. Oczywiście polecam równie gorąco Losing Hope pisaną z perspektywy Holdera. Jako uzupełnienie historii- obowiązkowo!
2.Trylogia Tehereh Mafi, którą chyba każdy już zna ale nie sposób o niej nie wspomnieć. Pierwszy tom podobał mi się najmniej ale dwa kolejne nadrabiają wszystko. Jeżeli jeszcze jakimś cudem nie przeczytaliście- koniecznie nadróbcie zaległości
3.Diabelskie maszyny- kolejna uwielbiana przeze mnie trylogia. Podobnie jak w przypadku Julii pierwsza część najsłabsza (co oczywiście nie oznacza, że mi się nie podobała). Natomiast kolejne.. Powiem tak: Cassandra Clare przypomniała mi za co ją pokochałam J
4.Wiem, wiem, powtarzam się ale nie mogło zabraknąć tu Pułapki uczuć i kontynuacji- Nieprzekraczalnej granicy. Świetny romans, bardzo dobrze wykreowani bohaterowie, poruszająca fabuła.. Czego chcieć więcej?
5.Na ten moment czekałam długo J Jeżeli ktoś czyta mojego bloga od początku pewnie zorientuje się jaką trylogię pokochałam w te wakacje. Oczywiście mowa o RYWALKACH! Kocham tę serię, polecam Wam z czystym sumieniem. Sięgnijcie i poczujcie się jak księżniczka J
6.Niebo jest wszędzie, to książka, która jeszcze na długo pozostanie mi w pamięci. Mam w planach powrócić do niej w czasie kiedy będę chciała znowu zagłębić się w tę lekturę, a to już świadczy o tym jak ta książka jest dobra!
7.Seria, która zawładnęła ostatnio moim umysłem i nie zamierza go upuścić bo wciąż myślę co Anna Todd wymyśliła w czwartej części tej serii, której co prawda nie skończyłam w całości bo jak już wspomniałam czwarta jeszcze przede mną, to i tak wiem, że spodoba mi się równie mocno co trzy poprzednie. Nie jest to wybitna seria, ale po ciężkim dniu- dla relaksu, jak najbardziej!
8.Książki z gatunku New adult wdarły się w moje życie i coś czuję, że pozostaną w nim na trochę dłużej J Idealny przykład książki, która wzbudza wiele emocji i którą Wam polecam to książka Tylko Ty, dla fanów gatunku będzie idealna!
9.Bardzo życiową książką, która pozostawia wiele do myślenia, pobudza do przemyśleń jest Love, Rosie.  Pozycja ta szczególnie zachwyciła mnie tym, że jest prawdziwa, pokazuje, że życie to pasmo zarówno tych złych jak i tych dobrych chwil
10.Kolejna pozycja Colleen i Maybe Someday, przyjemny romans, któremu towarzyszy niesamowity soundrack, który pozwala jeszcze bardziej zanurzyć się w świat głównych bohaterów. Muzyka w tej książce odgrywa znaczącą rolę ale żeby dowiedzieć się czemu sięgnijcie po tę pozycję!
Na koniec  bonus: Wróć, jeśli pamiętasz. Nie polecę Wam pierwszej części, gdyż była nudna, nie zachwyciła mnie ale powiedzmy, że warto bo druga jest o wiele, wiele lepsza! Znalazłam w niej mnóstwo cytatów, pomimo niechęci do pierwszej części polecam Wam choćby po to by sięgnąć po Wróć, jeśli pamiętasz :)
To już całe moje zestawienie ulubionych serii/ książek na rok 2015. Koniecznie piszcie jakie są Wasze :)

Udostępnij ten post

1 komentarz :

need-read.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka