Polscy Booktuberzy TAG



1.     Book Reviews by Anita - książka, która rozpiernicza system!
     Rozpiernicza system?  Zdecydowanie Mechaniczna księżniczka. Końcówka miażdży, dosłownie. Jeżeli ktoś jeszcze nie zapoznał się z twórczością Cassandry to gorąco polecam!
2.     Martha Oakiss Secret Books - książka, w której autor wszystko dopracował i wykazał się wielką wyobraźnią.
     Suzanne Collins i jej Igrzyska Śmierci to idealnie wykreowany
świat… w którym nigdy nie chciałabym się znaleźć
J

3.     Więcej Książków - najbardziej urocza książka.
     Pierwsza pozycja jaka przychodzi mi na myśl to Love, Rosie. Książka zarówno urocza jak i pokazująca prawdziwe realia życia codziennego. 
Mówi między innymi o tym, że nie zawsze to czego chcemy, jest
na wyciągnięcie ręki, a także o przyjaźni przeradzającej

się na przestrzeni lat w coś większego.
4Wielki Buk - książka, o której później zmieniłeś zdanie, czyli Gwiazd naszych wina. Pozostawię to bez głębszych wywodów bo mnie zlinczujecie J

5.     Herbatka z książką - książka, przy której najlepiej pije się herbatkę. Pozwól mi odejść- Lurlene McDaniel, krótka książka o pięknym zakończeniu. Pamiętam, że czytałam ją dokładnie rok temu ,w okresie zimowym, z ciepłą herbatką w ręku.
6. Moje spojrzenie na kulturę - ulubiona krótka książka.
Dosyć krótka książka, którą połknęłam w jeden dzień to kontynuacja Zostań, jeśli kochasz, czyli Wróć, jeśli pamiętasz- Gale Forman. Podobała mi się o wiele bardziej od swojej poprzedniczki więc jeżeli zastanawiacie się nad tą częścią to nie zwlekajcie!



7. Caroline352 - książka, o której powinni dowiedzieć
się wszyscy.
Chyba już kilka razy wspominałam o mojej miłości do Colleen Hoover, Pułapka uczuć to jej kolejna genialna pozycja.
8. CathVanDerMorgan - książka, której akcja rozwija się stopniowo. Miasto Kości i ogólnie cała seria Darów Anioła rozwija się stopniowo, dosyć wolno ale jak zacznie się rozkręcać to już nie ma powrotu J

9. Esa czyta - ulubiony klasyk.
Ogólnie nie czytam klasyków, co powoli się zmienia, ale mimo wszystko postawię tu na Złodziejkę Książek, która w pewien sposób urzeka swoim klimatem i stylem.
10. Towartoczytac - czyli książka, którą ci zaspojlerowano. Dokładnie kilka dni temu zaspojlerowano mi zakończenie 4 części serii After. Warto zaznaczyć, że skończyłam dopiero 1 tom.

11. Abigail Jailette - książka, którą możesz czytać w kółko i nigdy ci się nie znudzi.
Jeszcze nie zdążyło mi się przeczytać dwa raz tej samej książki ale jest kilka pozycji, które konieczne muszę sobie odświeżyć
J


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

need-read.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka