The Hunger Games TAG







Z racji premiery ekranizacji ostatniej już części Igrzysk Śmierci postanowiłam zrobić TAG związany właśnie z Igrzyskami. ZACZYNAMY !:)


1. Która część trylogii jest twoją ulubioną?
Mimo wszystko najbardziej podobała mi się część I, miała w sobie, moim zdaniem, najwięcej klimatu. Książkę przeczytałam dopiero po obejrzeniu filmu jednak śmiało mogę stwierdzić, że ta podobała mi się równie mocno, a nawet bardziej.
2. Jak długo wytrwałbyś w Głodowych Igrzyskach?
To jest bardzo dobre pytanie. Mogę zdecydowanie powiedzieć, że przetrwałabym dzień, góra dwa. Nie poradziłabym sobie w tego typu warunkach. Nie wykluczam, że zjadłabym jagody myśląc, że są jadalne albo najzwyczajniej w świece ktoś by mnie zabił :)
3. Jaka najdziwniejsza rzecz zdarzyła się w książkach?
Decyzja zabicia pewnej osoby przez Katniss (część 3) ale bez spojlerów więc nic więcej nie mówię!
4. Jak dowiedziałeś się o „Igrzyskach Śmierci”?
Dzięki filmowi, a potem było o tej trylogii tak głośnio, że nie dało się przejść obojętnie.
5. Jaki jest twój ulubiony moment z całej serii?
Ja wiem, że może jestem dziwna ale uwielbiam płakać na książkach i uwielbiam gdy autorka/autor uśmierca osoby, których nie powinien/powinna bo zawsze się wzruszam. Więc jeden z moich ulubionych momentów i zarazem najgorszych jest śmierć pewnej osoby, w sumie dwóch (kto czytał będzie wiedział)
6. Kto jest twoim ulubionym bohaterem?
Proste- Peeta.
7. W którym dystrykcie byś żył?
Zajmowałabym się szyciem ubrań w dystrykcie 8, nie pytajcie dlaczego :)

8. Co było dla Ciebie najbardziej emocjonującym momentem?
Jak już wcześniej wspomniałam śmierć osób, które naprawdę polubiłam.
9. Gdybyś mógł wziąć ze sobą na arenę jedną rzecz, co by to było?
Moją ulubioną książkę, podczas gdy inni walczyliby o życie ja zaczytywałabym się i oddychała innym życiem.

10. Co jest najbardziej złowieszczym planem jaki ktoś wymyślił w powieści?
Prezydent Colin, chyba nie trzeba nic dodawać.
11. Czego najbardziej nie możesz się doczekać w filmie?
Końcówki! Jestem ciekawa jak z tego wybrną.
12. Kto jest twoim ulubionym czarnym charakterem?
Chyba nie mam większego wyboru więc powiem, że Prezydent Snow :)

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

need-read.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka