Podsumowanie marca/kwietnia


Witajcie! Dziś przedstawię Wam kilka książek, które przeczytałam w marcu i kwietniu. Koniecznie napiszcie co Wam udało się przeczytać, jestem bardzo ciekawa! 


MARZEC
 1. Ostatnia spowiedź: Tom II- Nina Reichter (dokończone w tym miesiącu)
★★★★★★★☆☆☆
2. Ostatnia spowiedź: Tom III- Nina Reichter
★★★★★★★★☆☆
3. Akademia wampirów- Richelle Mead
★★★★★★★☆☆☆
4. Opal- Jennifer L. Armentrout
★★★★★★★★☆☆
5. Szklany tron- Sarah J. Mass

Przeczytanych stron: 1772
Najlepsza książka: Ostatnia spowiedź: Tom III, pokochałam tę serię, zdecydowanie trafia ona na moją listę ulubionych
J

KWIECIEŃ
1. After. Bez siebie nie przetrwamy- Anna Todd
★★★★★★★☆☆☆
2. Dziesięć płytkich oddechów- K.A. Tucker (recenzja TUTAJ)
★★★★★★★★☆☆
3. Szklany tron- Sarah J. Mass (dokończone w tym miesiącu)
★★★★★★★☆☆☆
4. Bez słów- Mia Sheridan
★★★★★★★☆☆☆
5. Portret Doriana Graya (połowa) 

Przeczytanych stron: 1657
Najlepsza książka: Dziesięć płytkich oddechów- lekka, przyjemna, owiana nutą tajemnicy.. 


I to tyle! Moim zdaniem nie jest źle, tym bardziej, że na sam koniec tego miesiąca udało mi się sięgnąć po nieco inny gatunek niż typowy, lekki romans. Jeżeli czytaliście którąś z tych pozycji to podzielcie się wrażeniami! J

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

need-read.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka