Podsumowanie września


Hej!
Zapraszam Was na bardzo krótkie czytelnicze podsumowanie września. Nie przeczytałam wiele, prawdę mówiąc- bardzo mało. Pochłonęła mnie szkoła i obowiązki z nią związane. Nie ukrywam, że nie miałam większej ochoty na czytanie więc tego nie robiłam, jeżeli już to sięgałam po niewymagające książki. Wiadomo, takie też są potrzebne. Nie przedłużając, przedstawiam Wam niecałe trzy książki, które przeczytałam:

1.”Do wszystkich chłopców, których kochałam”- Jenny Han
★★★★★★★★★☆
2. „Kochając Pana Danielsa”- Brittany C. Cherry
★★★★★★★★☆☆
3. „Zaczekaj na mnie”- J. Lynn (130 str.)

Przeczytanych stron: 1000
Najlepsza książka: Zdecydowanie „Do wszystkich chłopców, których kochałam”.
Kolejny post, który przygotowałam będzie dotyczył właśnie tej książki, tam będziecie mogli zapoznać się z moją opinią ;)


Dajcie znać czy Wy również przeczytaliście we wrześniu zdecydowanie mniej niż zazwyczaj, a może było odwrotnie? ;)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Mnie we wrześniu udało się przeczytać więcej (prawie 8 książek), bo to był mój pierwszy i jedyny miesiąc wakacji. Teraz studia, więc październik na pewno będzie gorszy... Ale Tobie gratuluję - i tak ważne, że znalazłaś czas na czytanie dla przyjemności! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie więcej ;) Świetny wynik! Gratulację :)

      Usuń
  2. Jak zaczął się wrzesień to mniej książek przeczytanych, nic dziwnego sama tak mam. Mam nadzieję, że wyniki się polepszą!
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam jakoś zapału, żeby liczyć ile stron przeczytałam. Jak się zastanawiałm ile właściwie ja książek czytam stworzyłam miedzy innymi po to blog :D ale może zacznę liczyć te strony :D aż boję sie co by z tego wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też jakoś mało czytania we wrześniu, bo raczej w rozjazdach byłam i nie było jak przysiąść do książki. ;/ Teraz mam nadzieję, że jak trochę ogarnę się z nowym planem na studiach, to będę miała już czas na czytanie. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że wrzesień pod względem czytelniczym nie tylko dla mnie był średni :) Trzymam kciuki! Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. We wrześniu przeczytałam odrobinę więcej książek i obawiam się, że od października liczba przeczytanych powieści będzie malała :( ciekawi mnie "Kochając Pana Danielsa". Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tej książce.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolei ja mam nadzieję, że dla mnie kolejne miesiące będą coraz lepsze chociaż natłok obowiązków związanych ze szkołą (i nie tylko) jest naprawdę przerażający.
      Co do "Kochając Pana Danielsa"- nie jest to najlepsza pozycja NA jaką czytałam ale na pewno jest godna uwagi :)

      Usuń

need-read.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka