TBR na 7ReadUp 3.0



Hej!
Dokładnie dziś zaczyna się oczekiwany przeze mnie 7ReadUp, który trwa podczas całego tygodnia, czyli od 15 do 21 sierpnia. Organizowany jest przez Marthę Oakiss. Wyzwanie podzielone jest na wersję easy i  wersję hard. Wersja easy polega na tym by przeczytać książki, których grzbiet wyniesie dokładnie 7 cm. W drugiej wersji mamy 10 wyzwań, do których dobieramy książki.
Serdecznie zapraszam was na mój TBR dotyczący właśnie tych wyzwań:

1. S JAK SIERPIEŃ - Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S.

Pierwsze nazwisko, o którym pomyślałam to Sparks. Co prawda mam jedną książkę Sparks’a ale wzbraniałam się z przeczytaniem tej książki podczas jakiegokolwiek wyzwania gdyż „Pamiętnik” posiadam tylko w wersji oryginalnej, a nigdy nie czytałam żadnej książki po angielsku. Stwierdziłam jednak, że jest to krótka książka, ma wielką czcionkę, prosty język i co najważniejsze- spełnia większość wyzwań ;)

2.OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - Książka, w tytule której występuje przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo.
Notebook (Pamiętnik)


 3. WYPAD NAD MORZE - Książka z motywem wody na okładce.
Z tą kategorią miałam problem. Zorientowałam się po pewnym czasie, że na okładce „The Notebook” jest deszcz.

4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Książka, z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków.
Chyba jak każdy mam na swojej półce wiele książek, które chce przeczytać ale mimo wszystko znajdzie się  jakiś powód dla którego sięgam po inną pozycję.
Z racji tego, że w tym roku postanowiłam przeczytać jakiś tytuł w oryginalnej wersji do tej kategorii również przypasuję „The notebook”

 5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację / adaptację.
Tu również wybrałam Pamiętnik. Wspominałam, że ta książka pasuje do większości kategorii?;)

 6. WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy.
Do tej kategorii postanowiłam dobrać „Promyczek”. Do tej pory spotkałam się tylko z  jedną negatywną opinią o tej książce. Polecana jest zarówno na yt jak i w blogosferze.

 7. WAKACYJNA OPALENIZNA - Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczach.
„O krok za daleko”- to książka idealna na czytelniczy maraton. Krótka, z dużą czcionka, zawiera w sobie wiele dialogów, nic tylko czytać!

 8.ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - Książka z uczniami lub studentami.
„Ta dziewczyna”- Colleen Hoover

 9. KONIEC WAKACJI - Zakończ serię, czyli przeczytaj ostatni tom lub zmaratonizuj całą serię.
Tutaj również postawiłam na Colleen kończąc przy tym trylogię „Pułapki uczuć”

 10. ÓSMY MIESIĄC - Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki.
Najprawdopodobniej nie uwierzycie ale tak- „The Notebook” to dokładnie 8 książka na mojej pierwszej półce ;) Wszystko wskazuje na to, że Wszechświat chce żebym wreszcie przeczytała coś w oryginale ;)



Dajcie znać czy Wy bierzecie udział w 7RU, gorąco Was do tego zachęcam!

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

need-read.blogspot.com © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka